25.3.2013

Workoutplans.

Terppaaa ! Mua on ahdistanu jo pitkän aikaa se, että haluun alkaa liikkuu silleen kunnolla, mutten oo vaan saanu aikaseks. Okei, käyn jo zumbassa (lol), mut tuntuu kuitenki et se ei riitä. Tai siis ku se on vaa sellasta heilumista, mist ei tuu ees paikat kipeeks :/ Noh ! Tänään otin mutsin kaa puheeks et haluisin alkaa käymää salilla. Vaik oon mä siitä ennenki maininnu, mut asia ei oo oikee edenny mihinkää. Mutsi sano et, se ite oli miettiny sitä samaa just eilen ja et katotaa sitä huomenna paremmi ku se oli lähössä nukkuu just.

Liikunta-asiaan sopivasti liittyen, oon menossa huomenna Helin ja Jassun kaa uimaan c: Aateltii käydä ennen uintia siin uimahallin salilla ku se kuuluu myös hintaan. Mun pitää siis ettii viel biksut, pakata reenivaatteet ja pyyhe sekä vesipullo. Ei mihinkään liittyen laitan tähän alle ehanan kuvan musta minkä otin tänää : D Ja nyt tosiaa tälläne lyhempi postaus, ku viime postaus oli ylipitkä enkä nyt keksiny ihmeitä c:


Ja tosiaan ! Haluun kertoo et tää mun treeni-intoilu ei johdu siitä et haluisin laihduttaa tms. koska tiedän ettei mulla oo tarvetta sellaselle. Oon tosi laiha, mutta mulla on huonompi kunto ku joillakin ylipainoisilla. Se johtuu myös yhestä sairaudesta mikä mulla on, mutta myös omasta saamattomuudesta. Eli, mun hapenottokyky on todella huono sen sairauden vuoksi, hengästyn jopa kävellessä normaalivauhtia. Siksi en voi juosta pitkiä matkoja. Saman sairauden oireisiin liittyy myös se että, jos joutuu kestävyysrasituksen alle, niin lähtee nopeasti taju tai ainakin meinaa lähteä (koska hapenpuute). Haluan treenata, koska haluun paremman kunnon ja lihaksia, että jaksan tehdä jotain (tällä hetkellä lihakseni ovat paikoitellen lähes olemattomat, paitsi hartialihakset on törkeen isot :D). Mutta nyt lopettelen c:

- Nora 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti