1.2.2014

Tummyaches, drama and people.

Huuhhuuh ! Viimeinen viikko (itseasiassa vähän yli viikko) on ollut draaman täytteinen. Ihmiset riitelee, mä yritän olla puolueeton ja selvitellä asioita ja tukea kaikkia... Lopulta se meni siihen, että romahdin täysin kun mun apua ei arvostettu, yritin liikaa ja lopulta mutkin yritettiin vetää mukaan tähän riitaan. Porukka sai sovittua asiansa, mutta samana päivänä sota syttyi uudelleen. Sillon päätin, etten enää halua nähdä kahta ihmistä, jotka on muutenkin jo aiheuttanut mulle vaan pahaa oloa ja hankaluuksia koko tän kolmen kuukauden ajan. En ymmärrä miksi. Tunsin ne henkilöt jo yläasteella, eikä ne sillon ollu tollasii. Ne oli ihania ihmisiä, joiden kanssa pysty nauramaan. En tiiä sit mitä eilen on taas tapahtunu ku ne tekstaili toisilleen eikä mulle haluttu kertoa asiasta. Noh, mulla oli ihan kivaa töissä sillä aikaa ku ne riiteli/tekstaili/whatever, eli se ei mua niin hetkautakkaan.

Mulla on maha ihan törkeän kipeä, eikä mikään auta (tainno, ehkä särkylääke vois tehdä jotai mut en oo viel ottanu). Otan varmaan kohta sen. Ja siis se on niin kipeä, etten ylös pääse. Datasin aluksi lattialla, kunnes alko sattumaan niin että oli pakko siirtyä. Siirryin siis sänkyyn ja täs mä makaan koneen kanssa vieläkin. En mä sit tiedä, mikä mul on.


Nooh, kuitenkin. Huomenna on viimeinen päivä mp- messuja, ja aateltiin Villen ja Samulin kaa mennä sinne käväseen ja katteleen c: Toivottavasti kipu ei iske myös huomenna, koska tätä on ollut eilisillasta asti 8(

- Nora 

1 kommentti:

  1. Hey, ihminen jonka tunsit about 6-8 vuotta sitten täällä.
    Ye ye ye, THAT guy. I've been trying to find you everywhere.
    Contact me through somewhere? I still have some leftover Facebook profile if you can't find me anywhere else.

    VastaaPoista