7.12.2013

Home is where your heart is.

Blogin ulkoasu muuttui taas hieman! c: Mitä pidätte? Noi gadgettejen tekstit näkyy hieman huonosti, mutta yritän korjailla niitä kyllä. Mul on kauheen yksinäinen olo. En voi jakaa asioitani toisen kanssa tai kääriytyä toisen kainaloon.. Kämppä on tyhjä. Ei tääl oo ku minä ja Mato. Onneks ei tarvi olla yksin ku enää huominen, maanantaina pääsee meluisaan asuntolaan. Hassua, että vaikka en pidä siitä melusta asuntolassa, niin tällä hetkellä kaipaan sinne. Siellä on ihmisiä joille voi puhua niitä näitä. Täällä on vaan käärme, joka nukkuu terraariossaan pienessä muoviboksissa missä on kaksi reikää. Seinän toisella puolen se vanha alkkis oksentaa. Toisen seinän takaa ei kuulu mitään. Yläkerrasta kuuluu kaks kertaa päivässä ääntä. Sillon ku se asukas lähtee töihin ja sillon ku se palaa. Rappukäytävästä kuuluu kokoajan ääntä, onhan tää melko iso talo.

Laitan musiikkia soimaan, jotta en jäisi kuuntelemaan pieniä rasahduksia ja askeleita. Haluaisin halin. Tai monta halia.. Outoa olla toisen kodissa kun tää toinen on jossain kaukana. Vaikka onhan tää toisaalta munkin koti. Tosin ei lain mukaan.. Mutta ei mulla ole muutakaan paikkaa. Lain mukaan saan vaan kyläillä täällä, koska en maksa vuokraa. Enkä mä tiedä voinko kutsuu tätä kodiksi. Ei tää tunnu yhtään omalta. Voi ku mä saisin sen kämpän. Voisin kutsuu sinne kavereita kylään. Millon viimeksi oon saanu kutsua johonkin kavereita niin, että voitais olla ihan rennosti? Siitä on aikaa. Saisin omaa rauhaa. Onhan mulla nytkin omaa rauhaa, mutta se ei tunnu samalta. Täällä on oudon hiljaista. Ja kun kämppä on täynnä jonkun toisen tavaroita, niin ei se tunnu omalta.

Musta kodin määrittelee se, missä on hyvä olla ja mihin tuntee et voi palata aina uudelleen, mihin aikaan tahansa ilmoittamatta mitään kellekkään. Koti on se piilopaikka, mis oot turvassa. Kotona voit näyttää huoletta perseeltä. Siellä voit olla niin rennosti ku pystyt. Heittää jalat sohvapöydälle telkkaria katsoessa ja mennä mihin aikaan tahansa suihkuun. Siellä ei tarvitse kysellä keltään lupaa tehdä jotain. En muista millon viimeks mulla ois ollut koti. Kämppä on ollut aina ja katto pään päällä, mut se et jossain ois tullu tollanen fiilis... Siitä on kauan.

Ja siis oon yksin koska Ville lähti Tunisiaan kaverinsa kanssa. Voisinhan mä laittaa sille toki viestiä, mut ne maksaa paljon. Oon mä pihalla käyny jne etten ihan mökkihöperöks tuu ja huomenna pitäis lähteä joululahjoja shoppaamaan. Mut nyt alan ... enpäs kerrokkaan! Liittyy joidenkin joululahjoihin joten oon ihan hyshys c:

- Nora 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti